Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
American Horror Story 2. Sezon 10. Bölüm

American Horror Story 2. Sezon 10. Bölüm

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



yorum yaz

yorumlar

eysel

waw doktorun yaptığı baya cesaret isteyen bişiydi aferin doktor sonunda doğru olan bişi yaptın

asd

ya allahtan yorumları diziyi izledikten sonra okuyorum, spoiler vermeyin lannnnnnnnnnnnnn :q@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

anonim

camel mı o?

Dedf

grace çokzeeeğğll

yasimindiyebiri

SPOILER!!!
Doktor ne casaretli ve kalpten seven bi adammış sırf rahibe öldü diye o da kendini öldürdü. Gerçek aşk böyle bir şey galiba.

mrs.walker

oha amk oha harikaydııı !1!

kitinhastasıyık

İnanamayacağım kadar güzel bir dizi wuhhuuuu!

AHS bişeleri

SÜPER SÜPER SÜPER !!!!! valla harikaydı ya :D <3

deniz

oha rahibe mary resmen monyesöre tecavüz etti o.O

Mrs. Winchester

Olum o dans sahnesi neydi lan :D Monsenyörde rahibe Mary’nin yaptığından memnun gibiydi sdsgdgdjdnk sonunda doktorda gitti. O değilde Jude iyice kafayı yedi

Selen

oha lan resmen “qaLbinDe yeR yoqSa qüzeLim farqEtmEz seNinLe öLüMe dE qiDeRim” dedi adam :EWQ:Ew

Kumral Hatun

HERKES ETTİĞİNİ ÇEKER DEMİŞLER SİSTER JUDE YAAAA :dd

Mrswalkeerr

Muhteşeeem skskkdkdkd doktor arden yaktı kendini lan ksdkkdkdkd

azra

oha ama bu dizi fazla güzeeeeeeel

azra

oha ama bu dizi fazla güzeeeel

Sinem

Simdiye kadarki eniyi bolumdu kesinlikleeee

Ahslover

BEST EPİSODE EVER!
Doktor kendini yaktı inanmıyorum

Instagram Takipçi


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışır.
reklamveiletisim[1]
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi | MMO Oyunlar

*/ ?>