Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
dizi takvimi
Yapım Aşamasında !
son yorumlar
pisliksin castiel ama çok sexisin dean sende ölesin bebeklerim benim erkek güzelleri sizi
SÜPER Bİ BÖLÜMDÜ AMA ESKİ RUBY GELSE KEŞKE BU DA GÜZEL AMA ESKİSİ DAHA İYİYDİ.... NEYSE
şunların facebook sayfasını beğenin la dizimiz 15 sezona kadar çıksın dean lar üzülmesin geleceğimiz sönmesin ben resmen bu diziye bağlı kalarak hayata tutunuyorum biterse acımam kendimi pıçaklarım
altyazı yine kayıyo lütfen değiştirin şunu abi her bölüm aynı şey
Josh keşke geofrey nin kıymetini bilse
"İşte tam orası.Periyodumun bittiği yer." haha :) Luci aşkım <33333
allahm ya neden iki dizide kötü bitiyo damon öldü bide üstüne hope gitti klaus nası ağlıyo ya ne kadar seviyo çocuğunu o aşladıkça bende ağladım
İngiliz dizilerinde anlamadığım şey "credit" bölümünde kabız olmuş gibi konuşan bir ingiliz ablanın muhteşem müziği mahvetmek uğruna gelecek bölümü anlatmasıdır?! Yani neden?!
yaaaaa ama dean e ne oldu öyle arafta kaldı canım bebeşim:(
DİZİ TAMAMEN DEĞİŞMİŞ ÇOK FARKLI Bİ HAVA HAKİM OLMUŞ.KATHERİNE'E İNSANLIK HİÇ YAKIŞMAMIŞ.AYRICA THE ORİGİNALSI DA İZLİYORUM VE OLAYLAR KARIŞIYO ORADA REBECCA NEW ORLEANS TA MARCEL E AŞIK AMA BURDA MATT LE İŞİ GÖTÜRÜYO


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışmaktadır.
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi