Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Supernatural 1.Sezon 13.Bölüm

Supernatural 1.Sezon 13.Bölüm


yorum yaz

yorumlar

onur yerlikaya

la admin 12 bölümü izleyemedim 1.sezonun altyazılı deil

alper

dean ölüyor

sadean

bu bölümde dean ölmüyoki

nergis ertaş

deannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn allah belanı vermeycek azsxdcfvgbhjk

Lann

Bu bölümden nefret ettim lan ._. Deannnnn :/ O çirkin kızı boşver senin fangirllerin var

Casian.Serhat Ekle Face :)

Esmer Candır :D Devam Dean

betül kaya

dean harikasın dostum :D jensen ackle çok mütiş bir oyuncu gerçekten ço güzel oyunculuk yapıyor :D

oktay sevay

Kamyonun Deanın üzerinden geçtiği yerde koptum :D

ÖZGE NUR KANDEMİR

SÜPER DİZİ YAAA :D

elif nur

dean sen o kızı boşver sen diğerleriyle fingirderken daha iyiydi ama canavar kamyon iyiydi bunu tuttum :)

Dean,:(

Deaann bırak o kızıı döverim seni banaa gelllll :’( öpüştüğünüzü görünce ağladımmmmmmn !!!!!!!!!!!!!! ağlatmaa bniiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yıldız

sam sen harikasın çok iyi rol yapıyosun :D

Supernatural

Çok güzeldi ama Cassie ile Dean sürekli birbirlerini yediler. -_-

aysu

dean o kızla sevişmese sanki sizle sevişecek anasını satiyim.hayal kurup durmayın mallar

beyza

tamam izledim bi sorun oluşmadı bu arada deana bişey olmuyo ki ölüyo falan diyenler neyin kafasını yaşıyor acaba

Gözde Winchester :3

Dean aşqm ben varm noluo .s

Nefes

Cassie’nin annesinin sesi çok iğrenç öldüresim geldi lan kadını. Bu bölümü fazla sevmedim bidee!

melis

dean dostum bunu yapmamalıydın -,-

Dean

Bi daha spoiler vermeyin amk

Annesiz İguana

Zenci her türlü gider :D

Rosalin

Peder Sam ne tatlı olmuş öyle lan! <3

Dean

Irkçılık yapmayın bence Cassie gerçekten güzel bi kızdı.

Dean'ın Karısı

Bu bölümde tek dikkatimi çeken dean’ın o karıyla sevişmesi.Yani sevişicek kadın mı bulamamış gelsin benle sevişsin yani -_-

Potterhead

Siz öpüşmeyin -_-

Nisan kapucu

Bitti herşey Dean alah belanı vermesin kıyamam sana

asd

kardeşim kaldır şu müzik çalan reklamı ya sinir bozuyor diziye başlarken bırakacam bu siteyi böyle gidersen iyi güzel bi site yapmışsın tamam reklam koy ama böyle değil

osman

samin sondaki bakışına bittim :D

Zoey

Sam <3

Beyza

Çok güzel bir bölümdü ama hep dondu:) :)

Ələkbər Dadaşov

Layla icin cok uzuldum ama sue ann a iyi oldu ne olduysa

Ne 1

Sam’in Dean ile Cassie ye bakışı <3 <3

mal Deann

allah belanıı versinn deaannn bu bölümde sogutun kendinii anladın esmer candır’daa bu esmerr degilll başka kız mı yok amk maall aptaalll okuzz :( :( :(

elif irem

casi mi ne o dean dan ayrılmış mal ne bırakıyon çıcığı bulmuşun bu tipi ne bırakıyon

Gizem

Laan Deaan Olamaz ya :(

eyibomessi

adminbütün bölümlere odn seçeneğiniyükleyebilirmisin

eyibomessi

biladerler yorumlara please spoiller vermeyin

admin

İlgilenilebilir.

ece su

dean yeseydin kızı
o kız çok çirkin yaa
ben dururken burda
çok kırıldım çok :( :( ;(

AHMET Yatgın

ya bu bölümde noluyo hoporlörden ses çıkmıyo yaaa öfff offffffffffffffff???!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :(

AHMET Yatgın

ya bu bölümde noluyo hoporlörden ses çıkmıyo yaaa öfff offffffffffffffff???!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :(
çooook üzgünüüüm çoooook

AHMET Yatgın

ama dean’ı yinede çooook seviyom <3 <3 <3

Instagram Takipçi


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışmaktadır.
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi