Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Supernatural 1.Sezon 22.Bölüm

Supernatural 1.Sezon 22.Bölüm


yorum yaz

yorumlar

Hunter

Çok iyiydi ya yine.. Ama manyak bi yerde bitirmişler..

deannnnn

Süper ln acaip bitirmişler mk heyecnlandm şimdi

Sude

Burada sezon bitirilir mi yia meraktan geberirdim ben -.-

Casian.Serhat

Sam Azın Burnun Patladı Yine :D (Her Zamanki Gibi)

Dean's Deaner

oha Dean Sammy Johny :o AQ noldu la?

yep

bu bölümsüperdi bayıldım ve adminlerede tşk burası hiç donmuyor

ohaaaaaaaaaaaaaaaa

ohaaaaaaaaaa çök heycanlı yyerde bitttıııı

oktay sevay

süper bölümdü ya

hamo

cıktım kırklar dagın dagı başına sardım esrarımı zilfonun adınaaa dedıler zilfo zalımdrı oldurmez dedım sn bnnı oldur esrara

Dean Noo

Yaa Dean’e bişi olmasında ve çok heyecanlı yerde bitti hemen diğer bölüme geçiyorum.

Dean aşktır

ben 9.sezona kadar izledim.2.sezonu izlememiştim bide 1.sezonun sezon finalini.Geri dönüp izliyorum.Ayrıca 9.sezondaki Sam le 1.sezondaki sam arasında ohooo….

ad soyad

Abi açılmıo kafayı yicem aq ya off

Deannın karısı

açılmıo kafayı yicem

gizem

oha mk süperdi iyiki bu diziye başlamışım

hilalcix

en güzel bölümlerden biriydi

Ecem Şenay

UHA :O

eda nur öner

süper yaa :D çok beğendim en güzel bölümdü 1.sezonda :D

Sam ve Dean

Dean ve Sam birbirlerinin g*tlerini kurtarmak için yaratılmış 2 insan :D

Hunter23

İphonedan neden izliyemiyom bilen varsa söleyebilir mi

mustafa

Abi oldulermı acaba cok iyiydi super bi bolum

oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha

oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha…

SupernaturaL

Süper bitirdiler ama kötü oldu bu 2.sezona bişiler olur herhalde

Vay Anasını

Vay Anasını Vay Anasını

pinar

İnanamıyorum valla nasıl bir sezon finaliydi bu yaharika resmen bu dizi ya bagimlilik yapio izledikce izleyesin geliyo. Super bir dizi yaa :D dd

-

iyi ki bu diziye başlamışım amk

Nefes

Burda bitti güzel mi oldu yani? Neyse diğer sezona aqarun :3 :D

SPQR

oha çok manyak bir yerde bitti

Uğur Karaduman

Çok iyi yaa fazla iyi :D

supernatural

bir final bu kadar iyi olabilirdi lan

Elif nur üzün

yorumunuz

Asia

Nasıl bitirmişler abi ?! Şimdi mecburen izlemem lazım :D

hilal

o kamyonet nerden çıktı ya esnerken esnemem kaçtı oha.

error18

sam öldümü?

kötülük yanlısı gıcık bir gardaş :D

ruby diye bi şeytan çııkacak o iyi diye gösteriyolar AMA KÖTÜ lucifer i kafesinden çıkaracak
sonra sam şeytan kanı içip güclenecek sonra seytan kani onu kötü yapacak zor düzelecek
bide castiel diye bi melek çıkacak dean ve sam le kanka olacaklar sonra bunu medatron kandıracak cennetten tüm melekler düşecek bide sam in içine giren ezikel aslında ezikel değil cenette hapsedilmiş bi melek o sami ele geçirecek castiel de ölecek simdilik bukadar izledim artık gerisinide izleyince yazarım :D :D :D :D :D ahaahahahaha amk malları

Mx

[kötülük yanlısı gıcık bir gardaş] denilen geri zekalı :D 9 sezonun tüm bölümlerini en ince ayrıntısına kadar da yazmış olsan farketmez, sadece kendi salaklığını kanıtlamış oluyorsun, zira ne yazarsan yaz tekrar tekrar izlenebilecek harika bir dizi olduğu için senin yazdıkların havlamaktan ileriye gidemiyor :D aynen özet geç sen.. bende izlemeye devam edeyim :D [Rabbim yaratiyorsun bir de takip et] :D :D :D

Z.S.By.

Bobby

dean (bad boy)

[kötülük yanlısı gıcık bir gardaş] gerizekalı ,1. sınıf bebesi ya valla.. :D
mal valla vampir günlüklerinede yazmış mal mal yorumlar …
beyinden zoru var galiba gardaşın
asdadsdasdad :D

ARDASPN

bu 1. sezonun son bölümü değilmi ?

Su

Selpagimla sarilip aglastik gene agagaga

Rosalin

Abi bu nasıl bi sondu yaa :D :D

Latife

Oha amk çok iyibi bölümdüü yaa inanmıyorum halaa :o oo En heyecanlı yerde sezon finali yaptılar :D D

Leyla Asılı

gerçekten güzel bir dizi dean ve sammy süperler.

beyza nur

süperrrr bir filim

bayan winchester

o kadar öcülerle iblislerle ruhlarla uğraştılar bir b*k olmadı gidip tırın altına girdiler :)

Ömer

İblisi kim feedledi mkk :D

impala

olm :o araba :o gitti :o lan :o

İblis

Biz iblis ailesi olarak hiç bunları sevmeyiz en yakın zamanda geberticeğiz

esin

bölüm çok iyiydiiiii çok heyecanlı bitti

Leyla

kotu yerde bıttı ya .d

Hunter

Ohaa

zehra

oha ya hemen 2. sezona başlamam lazım :d

SupernaturalMeg

Ulan amk Meg olmeseydi iyidi lan

noloyo lan

ben daha seyretmedim noluyoo lan herkes öldüler mi falan diyo merek ettim şuan ne tırı diyosunuz çok tırstım şuan

Müthişti ♥

feyza

oha for gettımın diyorum başkada bişey demiyorum :D

Sezen

Böyle sezon bitirilir mi?Abiii manyaklar yaa

4everrr

her zaman ki gibi çok güzeldi… çok iyi bitti sonu..

fahri çınar

abi kafayı yicem heycandan :)

fahri çınar

ilk baştaksarkının adını bilen varmıya :D

Dean and Sam öldümüüüüü!!!!!

Dean ve Sam öldümüüü aslında ölmedi ama merak ediyorummmmyaa

Azazil

colta ihtiyacınız yok be dean bir nas bir felak bir de ayet el kürsü okuyun geçer gider işte ne kasıyorsunuz :D :D :D

zeynepp ş.

Ya bu nasıl bir sezon sonu, bu diziyi izlerken ben öleceğim bir gün heyecendan.. :)

Instagram Takipçi


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışmaktadır.
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi | mp3 indir | MMO Oyunlar