Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Film sitemiz HarikaFilm.org açılmıştır.
Supernatural 1.Sezon 5.Bölüm

Supernatural 1.Sezon 5.Bölüm



yorum yaz

yorumlar

ryu (GT)

kimse bilmiyor bu siteyii beğenen azzz ama iyi siteymiş burası

Batur

Bu sitenin tanınmama sebeini merak ediyorum doğrusu çok güzel..

ryu (GT)

evet güzel siteee

can sönmez

bu mary paranormal activty 3 te de vardı :/

Teddy Dear

çok güzeeel <3

ersin öztürk

harika bişi çok etkileyici ve sürekliyici bi dizi bayılıyorum bu diziye :)

elif merve kurt

mary samaraya ve garezdeki kıza benzemiş

ela demir

sitede çok güzel dizide :) mutlaka izleyn süper yaaaaa .sitede mükemmel iyiki bulmuşum

fatos

merhaba ben bu bolumunu cok begendım gercı her bolumu guzel :)

admin

Değerli yorumlarınız için teşekkürler

cansu öztürk

harikaydı ve ayrıca süper bir site

Ece bayar

Ben yeni başladım ama süper gidiyor :)

batuhan ölmz

site çok basarılııı filmm de cok gzell herkese tavsıye ederrimm :) ) blodyy maryyy

batuhan ölmz

evet güzel siteee

çiçek çiçek

bu dizi başladığında ben bihaber kim bilir nerelerde neler yapıyordum sadece bunu düşünüyorum.

Ayhan

5. bölümü izleyip aynada bloody mary diyen varmı :) )))

Güvencan

Kanlı Mary’mi.Onun kafasına balta geçirilerek öldüğünü sanıyordum.Sarı saçlı bir kız ve çağırdığın zaman seni baltayla öldürüyor diye biliyordum.Garip

zeynep

Bence süper çevirmişler bu bölümü diğer siteler bu kdar iyi değil

Özcan

36:45 Öldüm bittim… mk’ya. ama süperdi…. Adrenalin tavan yaptı.. Hayatımda böyle bir dizi izlemedim.. sanırım izleyememde Çok Güzel

Deniz

5. bölümü izledikten sonra bloody mary dilime takıldı. pc nin karşısında ayna var istemesemde aklıma geliyooo :D bazen aynaya bakıp geldimi diye bakıyorum :D film ve site güzelmiş.

blody mary

BLODY MARY ! BLODY MARY ! BLODY MARY !

kerem arsu

aynalılar film özenti :D

Han..

bu bölümden sonra 3 gün gelemedim kendime :)

özge leren

gerçekten olağanüstü bir bölüm yapmışlar süperdi süpeeer :)

Renka

bu bolum guzeldi bloody mary falan :D

Seda balcı

Bu site çok güzelmiş bu flime yeni başladım ama çok sevdim wow

Su

Diziye daha yeni başladımm ama bu bölümü çok beğendim aslında her bölümü güzel :) bu diziyi çok sevdim

İrem Naz

Slm supernaturalciler aslnda bn blody mary nn flmni izledğm gndn bri aynalardn korkuodm snra bi bktm bzm blody supernatural de grçi samaraya bnzmş ama olsn işt bu bölümü kaedşmle izldk bnde hç bi dygu yk sdece deanla sam in gözleri kndğnda blody nn kfasını koparmk istmm dşnda S:D,sd.dsDS. nse bu dha uzar, bn suparnaturale yni bşldm ve s1. blmden itibaren bu sitede izliorm çk gzl bi ste TWD , THE VAMPİRE DİARİES ve DOCTOR WHO yu bu sitede izliorm çk gzl bi ste herkese tavsie ediorm nse bn çk knştm eed by.

Blood

Sondaki şarkının adı ne bilen varmı???

Akın Akıncı

güzel site..

Öykü

Bu bölümü izlemeye çok korkuyorum :s

Casian.Serhat Ekle Face :)

Harika Site Harika Dizi :)

Ceyda

ay blod mary samaraya benziyomuş ben bu bölümü atlıycam bi ara geri dönerim :D SD:

zehra

gerçekten korktum :sss ama site süper :)

hamo

zilfo çekti silahı iki kişinin ustune yurudu dediki kanlı merı *3 yaa boyle oldu

esmer

yeni başladım ve acayip süper bir dizi..DEAN! çok yaklısın tatlım.Ahh herneyse..Panaromal şeyleri sevenler için ideal..Ayrıca bu site çok iyi.HERKESE TAVSİYE EDERİM!!!!!!!

serdar

abi çok iyi yaa

nevra gülçiçek

süper yyaaaaa !

Aynur kerar

Acilmiyor :(

emma

ı lıke ıt

nina marting

yeni dizimagimi buldum bu site bir harika

mehmet

kardeşim bu 5. bölüm açılmıyor ilgilenirsen sevinirim

admin

Sorun giderildi.İyi seyirler.

saadassa

amk fena bi bölüm beyler helal olsun admın panpa eyvallah çok güzel yayınlıyon

rabia

9. sezonun 15. bölümündeyim bölüm beklemekten sıkılıp baştan izliyorum artık o derece hayranı oldum . diziyi izlerken kişilerin büyüdüğü, değiştiği, oyunculukları pek fark edilmiyordu fakat sondan başa gelince çok anlaşılıyor. Birde dizideki kişilikleri sezonlar ilerledikçe ne çok abartılmış ne de hafiflemiş gerçekten çok iyi bir senaryo iyi bir oyunculuk.

Derin

Çok iyidi :D

fatma lasnier

cidden iyi siteymiş burası gerçi kimse bilmesin daha iyi :D

JEENNNSEEENN ACKKLEESS

ohaa kız aciyip güzelmiş 2 kere izledim 9. sezona kadar Ç:Dads:Ç:Ç bu bölümü izlemeye yemedi F:A:Fsd şimdi izlyrm s.s


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışmaktadır.
dizi izle | mp3 indir