Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Supernatural 2.Sezon 4.Bölüm

Supernatural 2.Sezon 4.Bölüm


yorum yaz

yorumlar

deanimiz amin

oyy kıyamam sana deanim yaa ağlama sen :( <3

mr.crow

fazla sübliminal mesaj var bu bölümde örneğin angelanın babasının adı MASON :) kitaptaki göz tamam iblis avliyorlar ama adamın adını niye mason koymuşlarki yani….

çükübük

Sam nasıl bir porno izleyiş abi,bilimsel bir film izlercesine….

özge

ağlama kıyamam :(

Su

mr crow bu filmin illuminatiye karşı olduğunu biliyomuydun

marje

su aynı şeyi ben dicektim askdsauf :)

TheSurvive

23:00 Sonra İzleyemiyorum

ayse

ahahahah saaaaaammm

deanımizie saygı duyun

-,- tırstım bi an mq d:FASDF:gADS.

SÜRTÜKKK

SAAAAMMMMM

ad soyad

DEEEAAAAAANNNNNNNN AŞKIMM

dean'in aşkısı :D

süperrrrrrrrrrrrrrrrr

dean'in aşkısı :D

dean ağlama aşkısı <3 <3 :'( :(

Supernatural bağımlısı

Abi dean favorim ya :D D Bu sezonun bölümleri de baya iyiymiş asdfg

Dean My Life ♥

Bu bölüümüde atlattık :D Bu bölümde süperdi :D Dean ağlamasaydı iyidi :(

aras ebru

SAMMMMMMMM <3 <3 <3

ahaha

çukulatamız 45. saniye :D

deniz

burda kesin TUMBLR kullanan vardır :D

deniz

çok güzel bir bölüm daha.sonu çok duygusaldı.çok güzel bir dizi.ben 3.bölümü izleyemedim.admin bunu düzeltirmisin.

laylay

dean haklı beyler

Deande zorlama yoktur Sam

Dean ağlarken bende ağlayacaktım yaa :( Adamın tek kusuru gerçek hayatta evli olması !

Swiftie

Dean sen ağlama kıyamam oyyyy :(

mikail kaya

Aglama lan aglama

Whovianiçe

Ağlattın be dean :/

sdfg

This video has been removed from public access. diyo açılmıyo offfff

admin

Sorun giderildi.İyi seyirler.

Ayse Karaca

süper dizi yeni başladığıma pişman oldum .s.s

Nefes

Oha çok güzeldi bu bölüm <3 Ama Dean ağlamasa çok daha iyi olurdu :( Bu arada Sam :D O nasıl bir izleyiş abi? :D Yerun lan <3

Emir

john gerı gelmıcekmı ya canlandırmayı kullansalar ?
iblisi 2 si zor alır babaları olrsa kolay olur

ece öğretmen

dean bebişim dur daha sen binlerce kez daha ölüp diriliceksin , oldu mu şimdi

yaww he hee

laann hepiniz ağlama deanım dionuzda ya nu same nolsunn elektirik süpergesi mi bu çok herşeyi içine atsın tamam dean ağlamasında laa bu sam e yazık laaaan vallaa ağlıcektim yaniiiii :(

barış

haklısın yaw he hee kardeş elektirik süpergesimi bu çocuk herşeyi içine atsınhaklsısn aslındaa

winchester

çukulatalarımız var asddfghj 45. saniye

Mrs.Winchester

çukulatamız var :D DD:D

asya

abi cidden mi? “çukulata”mı :D ya bide kojiro ya laf ediyoduk amk

Tayfun Aksan

Çukulata. Really ? :D

ebruu

ÇUKULATA <3

Esmapattinson

Seni ağlatana yazıklar olsun . Bizdede yürek var sonuçta

BlackHawks

mr.crow subliminal mesaj demişsinde galiba bu dizinin İlluminatiye karşı çekildiğini bilmiyorsun? Araştır.

dean aşkı sevgilik diyen kezbankardan degilim

Abi Sam cok tuhaf izliyo lan ne oldugunu blmiyrmama sapık biseydi eminim birde Dean agladiya bnde agliyodum cok duygusaldi

DELENA

Dean gidiyodu son dakkada laaan :( :D

Sude

Çukulata -_-

Hatice Deniz

8
sezon nası bitecekkk
ama olsun süer filmm :D :D

hunter

çukulata nedir aq

bad girl

olum ya süper bı fılm aq :)

ufukrc

vay sam vay casa erıotica IV ha :D

Ecrin

ÇUKULATA NE AMK YA ASDFG XD

Mrs.Winchester

Espiri Yumağı’m Niye Ağlıyonnnn :’(

bilge s

bölüm yine harikaydı ama dean sen ağlama ya lütfen :(

ncs

ağlama dean :(

Hatice Dean

Ama Dean askım aglama lutfen :(

mete

ÇUKULATA NEDİR AQ…

deande zorlama yoktur

çukulata var yen mi ?

Leyla

Amerıkan fılmı değılmı tabı kı olabılır sübliminal mesaj yanı ben boyle dusunuyorum

Salih

Her Gece Yatmadan Önce Felak-Nas Surelerini
Okusalar Gelir miydi Hiç Başlarına Böyle Şeyler :D

BÜŞRA

çok iyi bi bölümdü ya sam ve dean birlikte çok tatlılar

jess

her şeyi anladımda çukulata ne abi yaa :D

dean nın karısı

sam in mezarlıkta arka bolumunden sılah cıkarma sahnesı olumum

Sam ♥ Dean ♥ John ♥

Su film değil be güzelim dizi ♥

alaska

birisi daha “dean<33 sen ağlama kıyamam"lı şeyler yazarsa şuraya yumruğu geçireceğim ne tür bi ergensiniz anlamadım ki

diinsam

bunlar tam bi kardeş çok tartışıyorlar çok özür diliyorlar

Gülçin Turan

Hahaha tumblr kullananlar beni bulsun

Azazil

abim ağlama dean deyip durmayın :) ayrıca tatlım BlackHawks ın dediği gibi bu film illuminatiye karşı çekilmiş bir dizidir.. :D yani subliminal mesaj verme ihtimalleri yok :*

Azazil

Ciddi misin sam erotik kanallar mı izliyorsun :D mr.crow o mason illudaki mason değil şekerim öyle bir isim zaten var kullanmaları çok normal ayrıca supernatural illuminatiye karşı çekilmiş bir dizidir.. sence neden şeytan öldürüyorlar can sıkıntısından mı :D :D

Melih

Arkadaşlar demiş ki; bu dizi illuminatiye karşı yapıldı… Diziyi yapan warner bros, yani en baba illuminati. Daha ne olması gerekiyor. Dizinin subliminal mesaja ihtiyacı yok, zaten başlı başına şeytan işi. Fazla söze gerek yok sanırım.

merve kılıç

gözlerim doldu son sahnede :( bu dizi süper ya

mr.taner

bu adamlardaki karizma hiçbir dizi oyuncusunda yok yemin ediyorum

Instagram Takipçi


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışmaktadır.
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi