Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Supernatural 4.Sezon 18.Bölüm

Supernatural 4.Sezon 18.Bölüm


yorum yaz

yorumlar

mehmet

süperrrrrrr tavsiyeyi dinlemedim ama sonra bayıldım

sila&cass

Oha ya bn bu cass i yerim <3 <3 analar neler doguruyo ya ah misha <3 <3 ;-)

olimpos

ben gerçekten bir film izlerken benden bir parça varsa devam ederim ve bu film ciddi derecede iyi..

Ömer Faruk

Flm dedi amk :(

Bilinmeyen

Elçi ?! Yaa bu diziyi seviyodum iyicene tuhaflaştılar yani ! Çok din içerikli bölüm var hani diyorum biraz ara verseydileer keske !

açelya şahin

ya önce sarı gözlü herifin peşine düştüler şimdi beyaz göz çıktı başımıza :D

mustafa bozdag

360 oldugu ıcı n sıteden vazgecıyorum bu gune ızledım ama bazı bolmlerde ıdare etmıo emegıneze saglık

Seda

Ben diziyi ilk sezonundan beri bu siteden izliyorum fakat 4.sezondaki birkaç bölümü açmıyor

deanimize sahip çıkalım Casstin neydi

türklere göre film ömer faruk. Çünkü yabancı ve hergün Türk kanallların da çıkmıyor.

mira

oha sıla yavsadi :O

ayça

Bu bölümden bi şey anlayan var mı ? :P

Öykü

Admin açılmıyo.

cass

cassi yerim amk

yağmur

bazı bölümler açılmıyor. :(

sely

oyuncu kıtlığı çekiyorlar herhalde bu yayıncı kadın keegan connor daha önce de bi bölümde oynamıştı sanrm avukatın karısıydı :D

HunterGirl^_^

Then yok now yok ne biçim bi bölüm bu amınakoyum. Ayrıca biz hiç te gay gibi düşünmüyoruz buna Hunter’lık deniyor anlatabiliyomuyum? ” Az önce bir serseri olduğumu düşündün ” iyiydi. Cass te bi taşın altından çıkmasa olmaz, ki kendisi taş zaten. Şu Dean’e de acıyorum Sam ille bi bokluk yapacak ha.

irem

neden bazı bölümler kaldırıldı açılmıyor. 4. sezonda 15-16 ve 18. ve devamı yok sitede bi kaç gün once vardı görünüyordu?

seseo

bennnn dean’i yerimmm ama <3

SAM'in MANYAĞI

SAM ÇOK YAKISIKLI <3

cass çok seks he .

cass herşeyinle herşeyimsin . cass çok taş lan <33. ah çok tatlı

NICAT RAMAZANOV

COK SUPER BIR DIZI BI KERESINDE HEPSIN ILEMISIM SIMDIDE 10 GUNE BU SEZONA GELDIM CIXKDIM IYI OLUR INSALAH AMMA BAZI BOLUMLERDE BZDE ISLAMDAKI GIBI KURANDA YAZILANLAR OLMUYIR COK SEYLERI ABARTMISLAR

NE BİLİM AMK

rubye boşaldım by

zeynep

olm sam’i seven tek ben miyim lan asdfds çok ekşınlıydı bu bölüm

ahkihkohkih

akihkohkih

Dean

Bazı bölümler çok saçma amk !

melek

iyice merak uyandırmaya başladı olması gerektiği gibi.Orda lilithi baş melek cehenneme gönderebilirdi.

şevval tetik

aşkım dean haa bu arada lilith midir nedir her neyse çok çirkindi o neydi öyle

kübra

bu bölümde sorun var ses cıkmıyoo

YağmuRoss

Baş melek düşmüş melek falan iyice Hush Hush’a benzedi :D

Shakifan

Ya çok iyi bir bölümdü

isimsiz

deanin seviştiği sezon ve bölümü söyler misiniz merak ettim izleyeceğim.

emel

bu elci ruyasında samle daenı goruyo ama ne hıkmetse gorunce tanıyamıyo

SAM DAHA İYİ ABİ :D

sam daha iyi abi dean da neymiş :D

Öykü

Elçimiz eksikti o da geldi tam oldu :D Yalnız Zachariah benim 2 bölümdür aklımı karıştırıyor amacı ne onun? Ve Cass karakterini de sevmeye başladım :)

Ozan Ve Sibel

izlediğim en iyi bölümlerden biriydi.

Ozan ve Sibel

Belki de bizim hikayemizde bir yazarın kitabından alınmıştır :)

Rose

Castiel’i daha sık göreydik iyidi :D

ufukrc

la bu chuck varya elçi bu adam spoiler veriyor ya cıksın dızıden
A:DSASDQWE

Nilay

Ben bu diziyi çok sevdim.Bence her karakter güzel.
Ama favorim DEAN :*

Nilay

Anlamıyorum…Diziye yorum olarak küfürü kullanıyorlar.Hem abi daha çok bunu yabancılar izler.Türkler izlerse zaten ne olacak biliyorsunuz!

SuPeRNaTuRa7

Süper böLümdü. Adamım Chuck Ta geLdi =)
ibne zarhiarc ta kötü. Sam iLe Deane söyLettirmio yavşak oda çıkmasını istiyor Luciferin

yok daha neler

bu ne .. sınırı iyice aştılar.. çarpılcaz.. :S

uçankurba

/All sam Lilithi feedledi oyun sonu report pls.

Sanne be goccum

Alirim emaneti …. adaleti :D Dean çok havalı yaa :D

Mehmet akig

Baş meleki çok sewmeye başladım.

orkun

videoda sorun var

admin

Bir sorun gözükmüyor. .

nur

cass gelince bi mutlu oluyom

Instagram Takipçi


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışmaktadır.
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi | mp3 indir | MMO Oyunlar