Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Supernatural 4.Sezon 6.Bölüm

Supernatural 4.Sezon 6.Bölüm


yorum yaz

yorumlar

pelin

sppprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Cem

iyi güldüm ya :D

Sıla

Dean a ne güldüm ama :-D ahhhhaahaa süper bölümdü .

merve

sondaki deanın dansı süperdi yaa adamım herşeyim aşkımmm yaaa :D türkiyeye gelme ihtimalleri olsa keşke.

selen

dean gibi bi adamlaa evlensem yete bana başka hiçbişi istemem yani :D

Nisa

Dean yuzunden komaya girdim la :D afsajfasj

derya

Bu dean harika yaa çok mmukemmel bi bölümdü :D DD

Tss

Ay yerim ya yine süper.. :D :D

Marje

Hahah bu bölüm çok komikti heleki sonu adsgfgd :)

yasemink

Bu adam bir bAŞKa :) Jensen- Eye of the tiger

özge

DEAN seni yirim ben yiiiirr ;) süper bölümdü..

ali acar

rock’y dean :D oww yeah :)

arzu

bu bölüm süperdi dean’nın dansınıda unutmamak gerek :)

hande

ahahsdf 17:43 öldüm ya 4 sezon boyunca bu sahneyi hayal etmiştim :d:d

Cansu

son dans süperdi deanin kedi çıkınca bağırması süperdi deanin herşeyi süper :D yirim ya :D <3

Ömer Fikret

Ya bu son 2 bölümdür aksiyon filan kalmadı dizide melek kendni özletti mesela macera yok anlaşmalar yok kabak tadı vermeye başladı söylenene göre en heycanlı sezon 4. sezondu ama 6. bölüme geldik daha bişey yok 4. sezonu bitiren varmı?

onur çağlar yıldız

dean adamımmmm teşekkürler diziwu

ygmr

:::..::::DdDddDd

GözYaşı

Abi çok iyi yaa :) şimdiye kadar izlediğim en güzel ve komik bölümdü sanırım :) koptummm resmen :)

LoveAngel

where is my Castiel ?

sude kabay

allahım eye of the tiger söyleyişini ısırırım jensen <3 çok çok komik ve çok çok iyi bölümleridendi

mira özgücü

bu bölüm süperdi bayıldım site müthiş dean’a öldüm bittim :D

muhammet erdem

deanin süs köpeğinden kaçısı :ASD:SAD

John dedem benim

deanin kedi çıkıncaki çığlığı ahahahah

supernatural

Deane çok güldüm ya :D

dedem

ama luther çok tatlıydı :) )

Eto

Hayır ben silah taşıyamam ateş alabilir :ASD:ASd

vicky:)

Babuum babuum babuum çok eğlenceliydi lan asdfgdhgh Adam orda ölüyo ben gülüyom asdgsdfhghj

Dila

Ahahahaha işte bu komikti :D

bytoky

link ölmüş admin acil yenilermisin ??

admin

Sorun giderildi.

dilara

Eye Of The Tiger <3 :D

büşra

danss mükemmeldiii :D

kırmızıyı çok seven basketbolcu

bu bölümde her zaman ki gibi bir harikaydı dostum :D deanı yerim ya <33

oktay sevay

son sahne manyaktı :D

huntershady

Mk kedi çıkınca Dean’ın yüz ifadesi <3 ben :) )

make a joke

sadffssfgf jensen adamım yaa çok tatlı ♥♥♥♥♥

gfgkjds

Şu Dean’in kediyi görünce çığlık attığı bölüm fhjksdgjldfk

miray

abi jensen çok iyi yaa :D :D:D

dean winchester

dean’in çığlığı :D

mesut

amma çok kız iziyormuş bu diziyi :) süper

büşra

yerim kiğğğğğ

wincters

süperdi ya neydi ..sondaki dans<3 EYE OF THE TİGER <3 dean'ın tiger diyişi:Ben

ceren naz

dean çok tatlıydı ve bölüm süperdi :D

Rubby

Omer Fikret Kardes en heyecanlı sezon 5. sezon en iyisi oymus beim tanıdık var tum sezonları izlemis 5.sezon işcin sabırsızlanıyorum valla.

şevval

bu bölüm 5 in devamı mı???

dsadasd

ahahaha dean bu bölüm çok güzeldi :D

iremm

dean ın kediyi görünce çığlık attığı sahnede komaya girdim resmen. bide sondaki dans süperdi. jensen ackles <333 bitanemmm

mustiii055

dean noldu öyle ya :D bi kedi gördu nerdeyse öluyoduy :D

mustiii055

SONDAKİ DANS :D SUPER DOSTUM :D DEAN SEN SUPERSİN

Hunter

Favori bölümümmmm :D

bilge

allahım yerim yaaa ben silah taşıyamam ateş alabilir qwewqwqew

ekrem

gülmekten öldüm :D dalak özütü :D ASSDASD

ahmet_blmş

yine eğlenceli bi bolumdu harikaa

supernatural bağımlısı

Sam ‘in amk deane bişi olmasın

Whovianiçe

Son sahneeeee :D

merve

arkadaslar bısey sorucam dean ve sam in dövmesi hangi sezon ve hangı bolumde oldu ?

Masum köylü

Dean’in kız gibi bağırdığı yerde anırdım kjsdhfdsjkghsdg :D

fahrettin

deanın kedi görünce bağırdığı sahnede koptum

Dean 'in aşkı

dean e koptum yaaa
ben onu almam el fenerini alırım hahahaha
kedinin çıkması hahahaha
yavru köpekten kaçması ve dansı hahahaha
DEAN adamımsın :D

Bld-Kerem♠

ahahaha ya Dean’ın kedi görünce o bağırması :D asdasd adamım ya baksana bölümün sonunda :D asd:Asd

Elif Nur

Dean’nin çığlık sahnesi :D ddd

gizemcik

Dean aşkımsın ve herzaman öyle olacaksın sonda gülmekten koptum aynı bensın bu arada…. şey belki bnden daha çılgın :D :D:D

Aybüke

Dean ♥ ♥ ♥ Yerim D:SD:SDS Çok güzel bir bölümdü yani sadece dean yoktu bölümde :D SDS:DS

ayşenur yıldırım

süper tavsiye ederim bütün bölümleri kaçırmayın iyi seyirler :D

duygu fenty

ahahah süper bölümdü lam :D

Duygu

süperdi yhaa gülmekten öldüm :D :D

Dean'ın çığlığı

deanın bağırdığı yerde gülme krizine girdim yha o neydi xD

GÜLCE

dean ve dansı der susarım asdfghjkl

deanın aşkısı

yha yemin ediyorum deanın bağırdığı yerde 3,5 kardeşim bile gülme krizine girdi allahım bu kadar tatlı olunurmu dean yerum lan seni ♥

yasso

9.15 yıldız tilbe :)

survive

Dean’in çığlığı galp ben

kadiş esmeray

kedi bölümündeee öldüm lannn :D çok komiktii

ebru ackles

İzlediğim en komik bölümdü sahiden :D Dean’ın kediyi gördüğündeki çığlığı ve en sonu süperdi. Yalnız Deanın Sam’in halinüyasyonunu ( yanlış yazmış olabilirm ghjbjkg ) gördüğü yer korkuttu beni. Ama yine süper bi bölümdü :D

cass

1.10 da kırılanlar?

castiel

8.49 ve 1.10da kırılanlar :d ?

Öykü

18:27 deanin yüzünü masaüstü arka planı yaptım :D ve bölümü sonuna kadar izleyin arkadaşlar sonunda Dean’in eye of the tiger performansı var :D

SPN...

dean çığlık atarken kalp krizi geçircek sandım nasıl bir çığlıktır o abi suratı falan :D

supern22

ya o lilith denen kız da çok tatlı hee afsdsfsfsdg :D

Ayşe Gül

bence jensen kesinlikle komedi filmlerinde oynamalı :)

esra

oha deani yerim ♥

pelin

Dean ya nası bişeysin sen :)

Srt

abi deanın oynayısına çok güldüm ya :D

SPN

Ahahaha :D İyi güldüm bu bölümde. Hele de “Ben el fenerini alayım” “İp ucu olmak istemiyorum” bölümlerinde yerlerdeydim. Dean kaçarken acayip güldüm. En fazla da Dean’ın çığlık attığı yerde güldüm. Bu arada bölüm için değil dizi için söylüyorum, Misha,Jared ve Jensen bir araya gelince acayip hoş olmuş.

Yasin

Ahaa .sad Dean Yeminle Komedi asd:D a q

SuPeRNaTuRa7

Süperdi Deanin Kediyi görünce bağırması , süs köpeğinden kaçması kaç öLdürcek demesi felan hayaleti görünce topukLaması çok komikti.
Vede Son Sahne Dans sahnesi MükemmeLdi. Adamımsnz Sam ve Dean =)

yaren bayır

küçücük kediden korktu yaaa bu arada sondaki dansı süperdi

lalala

Dean adamım yaaa :D d

bilge

Dostüm ben bu sezonu izledim.Ve tekrar baştan izliyorum :)

İSMAİL KUZU

COK GUZEL BIR DIZI YAAAAA

deanın dudakları

Deanın korktuğu şeyler ve son sahne harikaydı.

HUNTER

SONDAKİ DANSA ÖLDÜM WWWWUUUUUUHHHHUUUUUUU :D :D

spnsanki

favori bölümlerimden.korkak ve atarlı dean çok tatlı oluyor.

goksel goren

d

ad soyad

ben bunu izlemedim ve veve :D

:D

ay çok güldüm

deancı

Dean’a bu bölümde öldüm ilk sahnede köpekten kaçışı kediyi görünce bağırması bi de son sahnede ayağıyla gitar çalışı çok iyiydi çokya komikti la :D

emine gül

dean’in dansı <3 ben
çoook tatlılar süperrrr

Dean, Sam ve Castello Aşkın Ta Kendisi

Ama Dean kediyi görünce nasıl çığlık attı yemin ederim kız çığlığı gibiydi ya la

elife

Deannnnn yaaa yine güldürdün keretaa :D

ibo

Dean in kediden korktuğu sahnede koptum ya o nasıl çığlıkatmaktır :D

meliq

sam in gözlerine nolmustu lan

merve coşkun

Dean’ın bölümün sonundaki gülüşünü hiçbirşeye değişmem .

BÜŞRA

çok çok iyi bi bölümdü dean ın korkuları beni bititrdi zaten ayrıca sonu da güzeldi …..
KORKAK DEAN ahahahah süperdi ya çok güldüm

winchestercı

yaa süperdi bu bölüm çok güldüm ya deanin çığlığı ve sondaki şarkı beni bitirdi A:SDasD:as supernatural ♥♥

blue

bölüm çok kasıyo :(

sacit

çok komık bi bölümdu yaa

Cyber Zebani

Allahım YA Gül Gül Öldüm Burda Dean Çok İyiydi :) :D

fuat özel

süper harika :D sonuda süperdiii :D

uhaa

Cass bnm aşhkımmmm. <3 <3

nur

olanda Luchera oldu
ya sonunda dean çok komikti ama F:DS:AS

Instagram Takipçi


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışmaktadır.
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi | mp3 indir | MMO Oyunlar