Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Supernatural 5.Sezon 14.Bölüm

Supernatural 5.Sezon 14.Bölüm



yorum yaz

yorumlar

bilge

bu filme bayılıyorum :)

büşra

Ooov dean kıyamam sanaaa süper bir bölüm çook heyecanlandım mk yeaaahhh !

dean candır

ya nolur ağlatmayın dean imi ya :( :( :(

yağmur

ay kıyamam dean`a lütfen alatmayın onu ya offf :( :( :( :'( :'( :'( :'(

dean

bune la ilk başda birbirlerini resmen yediler lan :D

ruya

ahahh telefon konuşmalarına bittim :D

>:(

bölümler neden yok

admin lütfen

açılmıyo This video has been removed from public access. falan yazıyo butun bölümlerde lütfen ilgilenirmisiniz

ad soyad

5. Sezondaki
Bölümlerin. Nerdeyse hiçbirini açamıyorum

gül

5. Sezondaki
Bölümlerin. Nerdeyse hiçbirini açamıyorum adminler nerdesiniz yaaaaa:(((((

:D

La olm bunlardaki de nasıl bi fantezi asdf

ADIM GEREKMEZ :D

YA, ALLAH AŞKINA… BU BİR DİZİ. “AYY DEAN AĞLAMA KIYAMAM :(” “SAM BİR GERİZEKALI” “HEPSİ SAM YÜZÜNDEN” “DEAN ÇOK YAKIŞIKLI <3" GİBİ YORUMLAR ATMAYI KESİN LÜTFEN. BUNLAR GERÇEK ŞEYLER DEĞİL. BİR DİZİDEN İBARET. BU YAPTIĞINIZ ÇOCUKÇA. BU SİTEDEKİ YORUMLARI OKUDUKÇA, HEPİNİZİN 10-11 YAŞINDA OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM… YANİ, BU KOMİK. İNSANLARIN SİZE HAK VERİP KUTLAMASINI BEKLİYORSUNUZ AMA ONLAR SİZE GÜLÜYOR. BİR DE "SAM DAHA YAKIŞIKLI", "HAYIR DEAN DAHA TAŞ!" KAVGANIZ YOK MU… AZICIK BÜYÜYÜN, LÜTFEN.

zeyzey

sevdiğimize yerim seni deriz de bu kadarda değil mk :D

zeyzey

sevgililer günü ? bukadar mı denk gelir mk ya :D yalnızım.

Zeynep P.

acayip bi bölümdüüüü fenaydıı :D aSDF

stoop so low

Bunun bir film değil dizi olduğunun ayrımını yapayanlar tarafından izlenmesi kendi zevklerimi sorgulamama sebep oldu.

oyku

Lan dean dadlim sam asigim sana şeytan nim

ayten kılınç

ilk başı çok manyaktı hele eros one lan öle :D

sanane

cass olunca daha güzel bölümler

şevval tetik

Iykk şu atlı neydi öyle yaa vallaha benim öyle bir dedem olacak varya intahar ederim amk bu ne tipsizlik korkmamak elde degol

MuratWinchester

Abi Çok İyi yaaa

aşkım deann

sewgilim olurmusun aahahah

aşkım deann

sevgilim olur musun of o nasıl şaka ya :D

ersan

sam ne akdar seytan kanı ıcerse o akdar uclu olyuo :D 10-15 seytan kanı ıcse lucıferı oldurebılrı ASD:F :D

Rose

Adım gereksi< yazan kişide ayrı birşey tabii. Sanane yazar gibi. :P

yağmur

Baktım herkez yorum yapıyo bende yapıyım dedim !!!11.!11!111!!

ubhk

ORUCLUYKEN IZLEMEYIN!

pervin karakaplan

oruçluyum neden izlemeyeyim ?

gerekmez

Nurun ingilizcesini duyan var mı?!

esila

eros çok duygusal :D

SuPeRNaTuRa7

GüzeL böLümdü yarıya kadar güLdürdü. Sonra ciddiLeşti Son sahneleride biraz duygusaLLaştırdı. Sam i yine kapatmak zorunda kaLdıLar ve Dean çok çaresiz bakaLım ne oLucak.

H

Sam’in bu bölümde yaptığı şey cidden çok havalıydı :D ayrıca Cass’in sürekli tıkınması çok şirindi :D

Duyuru !

bilge bu bir dizidir film değildir saygıalarımla :)

tugce

”ADIM GEREKMEZ :D” isimli arkadas kimin ne yaptıgı seni zerre ilgilendirmez sus ergen mısın nesin amk :DDD

yevgeni

lanet olsun sam neden hep deani hayal kırıklığına uğratıyor. dean hep ağlamak zorunda mı ya…

...

bu kalite ne böyle ya

dean

ulan dean ağladığında bende ağlamaya başlıyorum nasıl seviyosam … ağlamasın dean ya :((((

SUPERNATURALfb

sonu böyle olmamalıydı :(((((

eduardo

keşke orta zekanın altının sayfaya girişi engellense.Böylece ergen kızların yorumlarından kurtuluruz.Azıcık zeka lütfen

Melisa

Şu diziye film diyip duranlar var yapmayın abi :((

Destiel

Her bölümün altına deaan tatlım benım yaa oyy dadlum dean <3 yazıyorsunuzda ne geçiyor :D Hadi oyle hissediyonuz içinzde kalsın,bu nedir kezbanlar gibi bi Dean için mi izliyonuz koskoca diziyi :D

irem

ben erosu hakketten eliinde ok olan havada uçan küçük şeylerden bekliyodum mg:QWEERQWEQEQ

salenur

bu bölümde neden kalite yok

miray

o iki salağın birbirini yiyerek öldürmesi hep merak etmiştim demekki oluyomuş

elif :D

o atlı ne öyle :D dsfasfadsf erosun deane sarılması qwqeqe :D:D

lucy

evet samin bedeni bana lazım. cennet çok güzel. soruları alayım gencler ben namı diğer lucifer :) yanlış anlayacaklar ayy öl diyecekler şimdiden terk etsin burayı

basak

cass :DddDd

sofi

Bu film değil!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DİZİ

uçankurba

geçen yine luciferi tokatlıyorum sonra gang yedim xsxs x(

mahşerin dört atlısı

mahşerin dört atlısı dizide çok iyi işlemişler ya sadece beyaz at kaldı ne olacak bakalım çok iyi :D

sümeyyesena

:(

irem888

basları ne kadar iğrençti tiksindim

HUNTER

Ne demek atlının atı yok :dd

Instagram Takipçi


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışır.
reklamveiletisim[1]
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi | MMO Oyunlar