Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Supernatural 5.Sezon 20.Bölüm

Supernatural 5.Sezon 20.Bölüm



yorum yaz

yorumlar

DEAN WHİNCHESTER

BEN SUPERNATURAL FİLMİNE HASTAYIM YAA

büşra

OHA SPR DVM GÜZEL BÖLÜMDÜ

ömer

Crowlew adamım :ASD: Benim köpeğim daha büyük koptum mq :ADSA

rukiye hanilçe

benm köpeğüim dha büyük :DDD

Kylie

Video açılmıyor

admin

Sorun çözüldü, iyi seyirler.

dean sammy cass taşsınız olum♥♥

ya yerim ben dean ı cassi sami bölümleriçin saolun çeviri biraz düzelmmiş

sammmmmmmmmm

sammm çok taş ya

Dean's Pie

Crowley’i ne kadar sevmiş olsamda bana Sam ve Dean’in arasını bozacakmış gibi geliyor.

:D

Crowleyi sevdim Samle atışmaları süper :))

Castiel'in Omzundaki Melek

Admin bölüm açılmıyo bakarsan sevinirim

admin

Sorun giderilecektir.

Dean Whencester

Beyler bu Dizi Bir harika

dean

I LOVE YOU TO DEATH DEAN!!!!!!!!

böcük

Cass’i bulsunlar artık ya cok özledim :)

Deanismydarlin

Brady tam bi son of a bitch :D benim köpeğim daha büyük :D :dd

dean and sam (michel and lücifer)

Bu dizi bi harika dostum

elif

bu film değil dizi canım :DD

duygu

-onları kontrol edebiliyomusun ?
+hayır ama benimkini getirdim. benimki daha büyük
+1000 dolarına bahse girerimki benimki kazancak dkfdgsfgufgwbejrfgbeutgeruıt
pu piç tam benim kafadan yeaa

hj

mlmısınız he her bölümün yorumuna bakıyom herkes supernatural ”filmine” bayılıyom falandio film deil olum film deil anlayın dizi bu dizi dizi tekrarlayn bakalım dizi heh aklınıza sokun

sam'in burnu

allahım muhteşem bi site mükemmel bayılıyorum hiç takılmadan izleyebiliyorum muhteşahane bi bölüm

FİLM DEĞİL DİZİ !!

FİLM DEĞİL DİZİİİ YETER TAKINTILIYIM ŞUNA FİLM DEMEYİN.. bu arada çok güzel bölümdü.

dean

benimki daha büyük :Ddddd
çok güldüm ordaaaaa

SuPeRNaTuRa7

Dean : OnLarı kontrol edebiLiyomusun ?
CrowLey : onu değiL ama kendiminkini getirdim.
Benimki daha büyük yakaLa oğLum. :D
CrowLey : 1000 doLarına bahse girerimki benimki kazancak :D

GadreeL

Dizi müthiş bişi :D

Buket

Şeytanlar bi yana crowley diğer bir yana. Ne harikasın sen aq oğlu :d

usanmış

abi 5. sezonun sonuna geldik hala jessica
ne kızmış be

yevgeni

ya crowlew de ruby gibi çıkarsa…

meryem

crowley e guvenmıyom nedense amk :D

Suyuf

gidip şeytan kovanına çomak sokacağım :D

canvc17

crowly senin köpeğini yerim ya

elif :D

crowley :DAsAsasASasSASasASASASsadasfaDSsa
cassi bulun laaann :D

didem

cass nerdesin yaaa özledim aq :(((

WHİNCHESTERS(DEAN HER ŞEYİM)

“İDDİAYA GİRERİM BENİMKİ KAZANACAK”. :D “BENİM KÖPEĞİM DAHA BÜYÜK” WQE:wqe: :D ÇOK HARİKA BİR BÖLÜMDÜ YİNE.

Tamer

asdsaf Dean :D

kübra

Game of thornes ve teen wolf tan sonra izlediğim tek dizi geç izlediğim için pisşmanım resmen gayet iyi bir yapım seyirciği bağlıyor ama hayranların ergence dean ve sammy e olan aşklarını göstermeleri saçma televizyon dünyasında değil gerçek hayattayız.

winchester cassamdean

Hunter :)
Çok güzel bi bölümdü crowley i sevmeye basladım :)

Instagram Takipçi


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışır.
reklamveiletisim[1]
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi | MMO Oyunlar