Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Supernatural 6.Sezon 19.Bölüm

Supernatural 6.Sezon 19.Bölüm


yorum yaz

yorumlar

acu uca

ooo çok şaşırdım, cass çıldırmış olmalı…!

Umuralp

Castiel şaşırmış oha lan . :/

Aynur ve Aysel

Ask olsun Cass oldu mu simdi

Pıttıskiftıs

Ohaa cass sışmış gibi görünüyosuun :D

Dean'i yirun

Oha cass’in mrali çk bzk arkdşlr çk bzk .s.s.s

mami

castiel şeytanla iş birligi yapılırmı oğlum

Su

Cass naptın ya :S

Cass

Cass sen napiyon amk crowley le calisiyo bad angel :(

güleda

bak olmadı cass olmadı :(((

tugce

ya castiel benim aşkım nası yaptın bunu :(

Büşra Altınok

Dean “sıçıyormuşsun gibi grünüyor ” :D

yeah

bak cass reşzşn bi bildiği vardır ama ayıp ettin başkan

mert cR

ohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa casssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss kafanı bir yermi çarptın

Su

oha ne alaka?

küfürbazstan

cass de kalleş çıktı

cass in kravatı

cass crowleye montunu verecek =)

ad soyad

supeeeerrrrrrrrrr

TheChucky

ulan cass bile sattı :l

Kaan Keskin

Bugüne kadar tum spn bölümlerini buradan izledim, bu bölüme kadar bir sorun yoktu ancak bu bölümde “This video has been removed from public access” hatasi alıyorum. Lütfen bu yorumu dikkate alın. Simdiden teşekkürler.

jhkşlj

ohaaa cass senden hiç beklemezdim :O

piirininpiiri

CcC Castiel reyiz CcC nabıyorsa hakılıdır gebersin deanle sam ben onun arkasındayım :D

The Mob

Sa kızlar soyunun , cass sıçmış gibi görünüyorsun amk D:FSa:dA:S:Fas:dA:S :FA:S: ad

sude

admin bölüm açılmıyo lütfen sorunu gider !

admin

Sorun giderildi.

RazMina

Bir bölümde sevdiğinize öbür bölümde sövüyorsunuz, başka sefer de tam tersi. Hu huu uyanın bu bir dizi, gaza gelmekten sakının :)
Hem sakin olun; bahsettiğimiz kişi Cass! Ne yaptıysa; ya vardır bir bildiği ya da iyi bir amaç yolunda olduğunu ve iyi şeyler yaptığını sandığı içindir. Hatta o kadar iyi ki meleğim; iyi niyetle olmasına rağmen yaptığı hatalar bile onu utandırıyor ve söyleyemiyor.
Dipnot; crowleyin yaşamasına sevindim. Sesi müthiş.

RW- The Hunter

Cass’in bi bildiği vardır arkdşlr .s.s Bi de zaten Crowley öldüğünde Cehenneme gitçek. Ama zaten Cehennem Kralı. YANİ HER TÜRLÜ DİRİLİRDİ :D

oktay sevay

cass in bunu yaptığını o kovboylu bölümde anlamıştım zaten diğer melek ona baş kaldırdığında

Castiel'in Trençkotu

Castiel halleder gençler ayık olun.

Deniz Cüre

Dean ;
” Neden her zaman ben arıyorum ?
Sanki Cass Kıçımın Dibinde Yaşıyor.
Adam Meşgul…
Cass kıçımın dibinden çekil ”
Cass ; Ben asla senin kıçının,,,,
:D :D :D :D :D :D :D :D

Deniz Cüre

Dean ; ”Cass dostum sıçıyor gibi görünüyorsun ? ”
:D

Elif

( ͡° ͜ʖ ͡°) süper :D

erhan

hadi para topluyoz castiele kıyafet alcaz

dean yeni bir canavara ad koyarsa

jefferson starship dean bu ne biçim isim lan =D ay slk yerim seni

ilaydAnsel

ohaa cass napıyosun sen ??

MetaLix

Türkler işte bilip bilmeden her bölümde ayrı bir karaktere sövüyorlar :d Castiel bu Ve castiel bir melek Nezaman bir melekten kötü birşey gördünüz ne yaptıysa bir sebebi bir iyi niyeti vardır.. Ama unutmayın her dinde melekler iyidir

Cass'ın kıyafetleri

Size taaa 5. sezonda söylemiştim ben Cass’e fazla bağlanmayın diye tabi sakalımız yok ki dinlesinler.

DEAN

Zaten castiel i hic sevmedim dizi ondan sonra bok oldu seytanlar meleklerden daha eglenceli crowly nin yasadigina sevindim ama cass gebersin
İ love you DEAN WİNCHESTER <3<3 ilove you baby

s.ss.s.

hayır cass yapmaz bi kere tamamı s.s.ss

cassin delisi

AŞKIM NE YAPTIĞINI BİİLİR :)

spnangell

Ya abi malmısın? Cass gebersin falan. Beğenmiyorsan izleme diziyi. Seni zorunlu tutan yok. Adamın rolü bu. Diziyi sırf dean yada crowleyi sevdiğin için mi izliyosun? Ne kadar saçmasınız ya.

aslınur tekgöz

cass hain çıktı loooo :)

ÖKSÜZ TAŞŞAK

ulan 10 25 yaş arası vitamin artıkları suraya spoiler icerir diye yazın yorum yazmadan once mk sıgırları cahil clitorisler

seray

raphael’e olan savaşı kazanmak için bence hemen sövmeyin iki bölüm önce öldüğünüz Cass’e.

deandsam

sıçıyormuş gibi görünüyorsun idlskgfiggdgklşdgkşldgkifdlşigkd

ad soyad

Cass bunu düzletir beyler bayanlar rahat olun

Batın ER

Cass’e hiç yakıştıramadım :)

Rose

Hayır :O Castiel benim favori karakterim yapma ya :( -_-

fan fin fon

Spoiler vermeyin artık replikleride yazın tam olsun -_-

özge

piç crowley yine nerden çıktı -,-

Yasuo

Aptal Aptal konuşmayın Cass Crowley öldürmüyo pis işlerini yaptırıyo bunda kötü olan ne mk adam zekice davranmış

Elif G

duygu incinmesi kısmında baya güldüm ama cass çok şaşırttı beni

Cemm

Palto giymiş bebek sadjsadasksad

deanandcass

cass sen nps yavrum ya ? ! ..

Öykü

Şu lanet solucanı her bölümde göstermek zorundamılar -_- 4:37 çok güldüm :D Valla muhteşem bir bölümdü:)

SPOILER

Cass niye Crowley’i serbest bıraktı?Yazık bunlar kimseye güvenemeyecekmi :(

zeynep winchester

Cass !?!

Çağla Winchester

Cass O.o :D

aslıhan

olmadı bu cass reis

ahu

bu dizide kimseye güvenmiceksin bi dean var cınım ya

my life supernatural

cass…neden…niye cass niyee…

sana güvenmiştik cass sen bi meleksin yaa şeytan yada yaratık değil cass umarım ilerki bölümlerde sağlam bi açıklaman olur şu an sana herkes çok şaşırmış ve kızmış durumda
:(

SuPeRNaTuRa7

Dean :Sıçıyormuşsun gibi görünüyor
Ne yani anne Seni kötürüm mü bıraktı
Harika çünkü Sen güçLerin oLmadan paLto giymiş bir bebek gibisin. :D
Sam : Sanırım DuyguLarını incittin. :D
RapLikLer iyiydi.

Dean in pLanı çok iyiydi ama Eve iLk karşıLaşmada öLmemesi Lzımdı Okadar yaşLı ve güçLü birşeyin bukadar basit öLmesi garip geLdi.

Bizim türk miLLeti çok önyargıLı insanLar yabancıLarda bu 100 kişiden 1 inde çıkıo bizde 100 kişiden 99 unda var :D Sam bi hata yaptı direk küfür Cass bi hata yaptı direk küfür. bırakın bu ergen tavırLarı dicemde ergenLikLede iLgisi yok beyin nasıL çaLışıor sizin anLamadım :D hatasız kuL oLmaz diye boşuna dememişLer herkes hata yapar hata yapa yapa doğru yoLu buLur. :D önümüzdeki bikaç böLüm cass hataLar yapıcak Rica ediyorum küfür etmeyin artık Ne Casse Ne Same küfür etmeyin Deanide yazardımda ona zaten kimse küfür etmior hata yapsada sorun yok yani :D
Demek istediğim sadece biraz insan oLun ve akLınızLa düşnüp mantıkLı ve insanca yorumLar yapın… !

Yarildim

Dean ”Cass sıçıyormuş gibi görünüyorsun” dediğinde haykırdım :D

ilknur

ben olsam o canavarlara ‘polat alemdar’ ismini verirdim :DasD

meryem

cass :(

jefferson starships

şşt lan cass ne oluyor

yeter be

Ekran aşağıda açılıyo ve direk spoilerı yiyom eyvallah bari büyük büyük spoiler yazın ne bileyim of

Duygu

-SPOİLER-

O değilde o kadar abarttıkları Eve, ilk karşılaşmada ölmemeliydi.

zümrüt

haayyıırr ya cass de mi bize ihanet edecek offfffffffffffff

Dean'ımız amin.

hadi canım Kestiyıllllll napıyorsun asqm bebeğim sen :( Ehehheheh bide Dean’ın “Sıçıyormuşsun gibi görünüyor” ve “Güçlerin olmadan palto giymiş bir bebeğe benziyorsun” ‘larında hunharca güldüm :D Hele Cass’in “Çok güçlü bir duygu incinmesi yaşıyorum” ‘u cndjkcds efsolar :D Cass başqan senin bir bildiğin vardır kb ama yabmaağ etmeeğ

Adımdan sanane be jdkasöö

hadi canım Kestiyıllllll napıyorsun asqm bebeğim sen :( Ehehheheh bide Dean’ın “Sıçıyormuşsun gibi görünüyor” ve “Güçlerin olmadan palto giymiş bir bebeğe benziyorsun” ‘larında hunharca güldüm :D Hele Cass’in “Çok güçlü bir duygu incinmesi yaşıyorum” ‘u cndjkcds efsolar :D Cass başqan senin bir bildiğin vardır kb ama yabmaağ etmeeğ slmökçeselö neyse çok konuştm bb

x

merak eden olursa diye söylüyorum joe silver’ın gerçek hayattaki adı travis turner :D syglr .s

zaaaa

cass deana bnu nasıl yapar

Heartagram

bölümlerin hiçbirini izlemeden sadece yorumları okuyor olsaydım dizinin konusunu aynı şekilde kavrardım sanırım

cass kıyafetinidegiştir

hiç beklmezdim cass

cass'in trençkotu

cass trençkotun olmaktan utandım lan çıkart at beni .s

basak

şeytanlar ölsün winchester brotherlardan selamlar

doğaç

AHAHAHAHa Çok şiddetli duygu incinmesii hahaha öldüm yarıldım gülmekten :D:D

erdem halit

ya şu kötü kadın çok tatlı anneleri olan

didem

caasss nabıyon sen o.O

Selin

Oha ne Cass askım senden beklemezdim shjsh

WİNCHESTERS(DEAN HER ŞEYİM)BÜTÜNOYUNCULARSÜPER

“Sıçıyormuş gibi görünüyorsun.” :D WQ:EQWew:Q ya off bir de “Neden hep arayan ben oluyorum. Cass benim kıçımın dibinde yaşamıyor.” Sonra Cass gelince ” Cass kıçımın dibinden çekil.” dfdfds
Sam: “Uydurma şeyler konuştuğunu sanmıştım.”
Bobby: ” Evet, acele et geri zekalı.” :WE:QWE:WQ :D :D ve
Dean ” Jefferson Starship, Çünkü korkunçlar ve öldürmeleri çok zor.” derken ki tipini mıncırırığm.
Dean’ın çocuklara karşı olan ilgisine, alakasına hayranım. Ve Dean’ın bütün o mimklerini yaptığı halleri, tavırlarını, hareketlerini. Ezberledim resmen. Ve Cass “Gözlerinizi kapatın. ” derken ki sesi çok hoştu. Niye? :DBu yorumları diziyi izlerken biriktirdim de. Cass inanamıyorum. :o

cass in paltosu

castiel askıım neden bole yaptın yaaa abi ne guzel herseyb halloluyodu yaa gerci bi hata sonucta duzeltir o neyse bolumdeki replikler superdiii ıjshdıhfjsb

BÜŞRA

jeferson starşhips ahahaha çok iyiydi

Lan Cas

Lan CAS Bi git olum

HUNTER

Cass mal mıısn canm
ya o deilde crowley nin yaşamasına sevindim ben bb33uh3 seviorm onu uwfuwb

Ölü Adam

eminim cass’in bi bildiği vardır

Instagram Takipçi


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışır.
reklamveiletisim[1]
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi | MMO Oyunlar

*/ ?>