Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Film sitemiz HarikaFilm.org açılmıştır.
Supernatural 6.Sezon 5.Bölüm

Supernatural 6.Sezon 5.Bölüm



yorum yaz

yorumlar

ömer KELES

dean adam sın sam ibende gözüm tutmuyor bu aaralar ben olsam arkanı kollarım gardaşım :D :D tabiki şaka güzel dizi teşekkürler diziwu site bi harıka

semra yılmaz

diziye bayılıyorum özellikle dean e dean bu kadar da YAKIŞIKLI olunmazki yaa <3

merve duman

dean :) :) selam :) :) dean :) :) nyse:):) sn:):)msglsn glb :) :):)

mami

dean aferin lan bir düzine vampiri nasıl hakladın helal

vampirler de işer

vampirler de işer hahaha

mert

sam de bi tuhaflık var ama bende çözemedim :D

yusuf ispir

Her bölümün sonunda yorum birakin diyolar arkadaşlar lutfen yorumlari esirgemeyin ve destek olmak icin lütfen facebook sayfasini begenin :) :D

büşra

su sammye sinir oluorum yine bi bokluk peşinde .s

asaf

adamsın dean ama ne kumpaslar donuyo anlamweremıorum sam bence babası çıkcak…

gizli öfke

bence sam hiç iyi değil ne olduğunu biliyorm a.ma iyi deil

dean candır

sam !!! lan hayatında bi kere delikanlı ol itlik yapma lan !!! dean senin yerinde olsa çoktan öldürürdü sırıtmazdı hayvanat azcık insanlık öğren abin o senin !!!!

mc

piçliklerin kralı sam bu adama ayar oluyorum :D

Serhan

tamam sen efron ile git ben bieberi alırım :D

Gay olan : bieber :D :D .D

Cihan İmrak

Tam tersine sam benim adamın dean i pek fazla sevmiyom

ad soyad

Ciddiyim bi de erkeklere yavsak diyoruz şu kizlara bak yaa resmen yavsiyolar

Deansam

DEAN REYİİİZZZ ARKANDAYIZ ccc NE GÜZEL KOYDUN LAFI SAM E

Polyanna

Sam orda karışmadı bişeler var bu çocukta sonra demedi demeyin :D

suıpernaturalmayagı

sam seni ruhsuz seni ASDsa:DS:

ad soyad

hayatt sami nede yoruyorsunnnnnnnnnnnnnnn

Supernatural

Bece sam in ruhu cehennemde kaldı

samin babaannesi kaçar

sam tam bi oç amk bekledi la resmen. ayrıca ad soyad a katılıyorum kızlar tam bir yavşak ve kaşar bla bla bla…

DEANİN CEKETİ

Super bi dizi gercekten. Dean’e bayılıyorum. Daha erken baslamadıgım için çöok pişmanım. Şimdi izliyecegim bölümü. Bu arada ceviriyi kojiro yapsın. Teşekkürler diziwu :)

yep

nasıl dizi izliyonuz siz ya adamlar oyuncu ne rol varsa onu oynuyo herkes dean dean diyo same gelince bir sürü küfür doğru düzgün usluplu yazmayı öğrenin he bire saydırıyonuz

Akarmusun`

sammy`nin gidişatı gidiş değiL..

serap

arkadaşlar samin ruhu cehennemde kaldı çocuğun üzerine gitmeyin la çocuk naptını bilmiyo. ruhunu alınca bunları hatırlamicak bile… ayrıca ad soyad iti sensin yavşak kızlar yavşakmış sana yavşasalar nasıl 4 köşe olursun kıskanma onun kadar yakışıklı playmışşsın.

yaren su

sam bir şeyler karıştırıyor ama ne?

irem kara

bence sam in içinde hala lucifer den kalan artık birşeyler var ..:(

birsen akyol

cass seni yerimm çok tatlısınn :D <3 <3

Dean's Pie

İşte bu yüzden Dean.

Yağmur

Dean vampir olduktan sonra diğer vampirlerin kokusunu alabiliyo peki arabanın yanından giderken diğer vampirler neden dean’i farketmedi?

tutkuutku

bölüm açılmıyo lütfen düzeltir misiniz ??

admin

Sorun giderilecektir.İyi seyirler.

damla

neden açılmıyor!!!!!

admin

Sorun giderilecektir.

anlayın

o sam değil lusifer anlayın

Castiel'in Trençkotu

Sammy gittin geldim hep o anne tarafına çektin. Winchester damarına ne oldu abin lan o senin. Ayıp yemin ediyorum ayıp.

telli kızınız :*

ah bebeğim bu kadar olamaz supernatural bir harika dean and sam siz bir harikasınız bebeklerim devam boyle :****

böcük

Sam’in ruhu cehennemde kaldıysa niye kimse fark etmiyo?Hani lucifer cehennemdeydi?Bu luciferse niye bi yıldır avcılık yapıyo?Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? Sam in icindeki kimse aq onun

böcük

Abi şu kızların var ya tek dertleri sam ve dean in yakışılığı.Yani ben de kızım ama ben diziyi onlar icin izlemiyorum konusunu beğendiğim icin izliyorum bunlar anlat desen anlatamazlar diziyi aq

emel

samın ruhu lucifer ve maikelle birlikte cehennemde kaldı. sam suan en ıyı yapabildıgı ısı yanı avcılıgı yapıyo. ruhu olmadıgı ıcın kım olmus kım yaratık olmus umrunda degıl. daha sonra ÖLÜMun yardımıyla ruhuna kavusacak

Yaren Dilbil

Sam’e bu aralar bişey oldu ama hayırlısı.
Dean galp ben.

MetaLix

Bitch Sam pic pic sırıttığna gore yapıyor bi b*kluk

hm

meseleyi anlamadınızmı samin icinde hala şeytandan bıraz iz var :) oda farkında degil seytan deani sevmiyor

Dean'ın turtası

Harika bi bölümdü *her zaman ki gibi* :D Bu Sam’e noluyo lan!!1!1!1!11!

Mert Kurt

Bu sam in sorunu ne bi anlayabilsem


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışmaktadır.
dizi izle | mp3 indir