Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Supernatural 7.Sezon 23.Bölüm

Supernatural 7.Sezon 23.Bölüm


yorum yaz

yorumlar

cas ♥

oha aq

zeynep

cas değil cass olcaktı o kanka

aliye

oha dean sefqilim nasıl ölür :D D

dean candır

sam bu sefer sictin haci :D :D :D

Spn aşktır

oha amk çok manyak bi yerde kaldı :D

mert

Dean arafta kaldı oha

ayşe

mertcm bölümde olanları söylemesek bizde izlicez yani

Cass'in Montu

Alta yazılan bölümün yer aldığı yorumlar benim hoşuma gidiyo, daha çok merak ederek izliyorum. NESİNİ BEĞENMİYOSUNUZ AQ

samin götünün kılı

bi araf ekskiti amk

büşra w.

oha sam bu sefer sıçtı :D dean….

impala

güzel bi bölümdü

cass D:

yorumunuz

cass .d

şimdi bana şu bölümün ismini söyleyebilir misiniz castiel normal bir şekilde geliyo ve sonra dean ile beraber bir yerlere gidiyor sanırım hafızası siliniyordu lütfen ://

destiel

o ilk senin erkek arkadaşındı :3 <3

Supernatural

merak ediyosanız yorumlara bakmayın amk. Cass ‘in Montu na katılıyorum <3 bakınca insan heyecanla izliyo :D

Dean

Carry My Wayward Son <3 :D

Dean

Bebeğimi Geri Aldım… ( IMPALA )

mishamigo

ah be bobby reis :( :( . lan cass senin ağzını yerim ben çok sefiyom seni ben yaa .impala aşk zaten sonunda geri döndü .dean eflenekmi :D :D sam sen de ne çektin bee .kevın bey siz de çok taşsınız .dizi müklemmel bi yerde bitti

Winchester girls

Gencler Dizimag’ın son durumunu bir de Dizimag’da oldugu gibi burdada bölümlerde calan müzikler gözüzüyor mu ?
Son olarak herkesin merak ettiği soru, IMPALA’ya n’oldu ?

Winchestergillerden

yuh :O

geceyolcusu

bu bölümde silah tamamlanmış oluyo ve dicki öldürüyorlar … ama castiel ve dean arafta kalıyo…castiel deani arafta bırakıp gidiyo… meg crowley’nin elinde seçilmiş elçide crowley’nin elinde…

tolga11

cass in deana ruj senin için ne kadar önemli ki dediği sahne süperdi :) çok fena bitti hemen 8 e geçmeliyim :)

meryem

ya dean :( ((((

brctrn

O bu degılde en cok impalayı grdugume sevindim ya bi sezondur nereye sakladılarsa :D

büşra

çok sıkıcıydı yaa böle final mi olur

Cansu

cass ohaaaa deani bıraktı ama daha çarpıcı bir sezon finalı beklerdim :S

Winchestergillerden Ness

En çok IMPALAYI gördüğüme sevimdim <33 cass dean sam lan yerimm

tugba

video sorunlu

LoveDean

sorunluu düzeltirmisiniz???????***

admin

Sorun giderildi.İyi seyirler.

Harun

Şuanki bölüm 22. bölüm değil mi ya bi karışıklık var sanırım

nihall

dean ne cenabetsin ya cehenneme gittin, cennete gittin, geçmişe defalarca gittin, geleceğe gittin, şimdi ise araf :D

enes

abi bende açılmıyo 23 yani 22 yle aynı bölüm çıkıyo

MetaLix

bu 22. bölüm ya 23 deil

Cass'ın Ceketi

bu 22.bölüm 23 degil

bu ne

bu 22. bölüm amk

TurgayKayan

Geceyolcusu sen bi faceden benle iletişime geçsene sana söylemem gereken bişeyler var .
ama sunu söylim annenen dediklerimi duyarsa çok üzülecek

supernaturalfan

dean<3sam<3cass<3bob<3impala<3carry on myward son<3sezon finali<3
supernatural hayattır:)

bellanire

bu 22. bölüm ya

Supernatural Manyağı

sorun var 22.bölüm olarak gözüküyor

qwertyu

yanlışlıkla 22. bölümü 23. bölümün yerine koymuşsunuz. arkadaşlar da söylemiş ama admin ilgilenirseniz sevinirim.



Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışmaktadır.
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi