Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Supernatural 8.Sezon 16. bölüm

Supernatural 8.Sezon 16. bölüm


yorum yaz

yorumlar

supergirl

Admin 15 ve 16 inci bolum açilmiyor. Siteniz harika ve altyazilar mukemel söyleyeçek bir şey yok fakat şu acilmiyan bolumlere bir el atsaniz harika olur.
Çok teşekkurler.

Şahin Halıcı

Benim anlamadığım tek şey bu Prometheus Zeus’u öldürmeye çalışıyor. Ama bunu daha önceden Loki yapmıştı. Ve eğer daha öncedende Sam ve Dean ile birlikte iş birliğine girip Zeus’u öldürmeye çalışırlarsa yanı Lokiden önce yapmaya çalışırlarsa Thor’da bunları öldürür. AM I WRONG?

ad soyad

güzel bir bölümdü

tuana uzb

enn favori dizilerimden biri diziwu ya çok teşekkür ediyorum jenson,jared,misha :) sizi seviyoruuum

irem (mary)

süper güzel bölümdü… avcı olmayı gerçekten isterdim ne kadar zor da olsa sonuunda birini kurtardığında o duyguyu gerçekten hissetmek isterdim… bazen Avcılık katlanılamaz hale gelir veya korkuya dönüşebilir ama asıl önemli olan masum insanların hayatı bunun şahsen ben her riski göze alırdım…

sena.jensen

güzel bir bölümdü cass dostum nerdesin dean sen bi harikasın I love you jensen

HunterGirl

Artemis ile Sam konuşurken Dean’in yüz ifadesi :) ))

The Mob

Adamlar tanrı avlıyor vay amk .

Süpernatural

Abicim Bi Fillimde Her Bölüm Güzelmi Olur Ya TEŞEKKÜRLER SÜPERNATURAL TEŞEKKÜRLER http://WWW.DİZİWU.COM HARİKASİNİZ BOMBA GİBİSİNİZ ;)

Kimselerin Oğlu

Şahin Loki ve Thor Odinin oğlu burda bahsedilen yunan mitolojisi sen viking mitolojisinden bahsediyorsun çok yanlış gelmişsin kardeş…

tolga11

çok iyi bölümdü cassi bekliyoz

ayse

Artemis ne güzeldi öyle

mystery

ya abi bu adamlar bir harika.
deanin son duygulukonuşması harika.
sam in saçlarıu harika.
jensen ackles harika.
jared padalecki harika.
SUPERNATURAL Bİ HARİKAAAAA

Mary

Öncelikle bölüm harikaydı bide şu irem ( mary ) adımı çalma

Mary

DEAN <3

Derniere chance

Artık Son of the bitch dediğin de Dean vay canına ,lanet olsun gibi şeyler yazmayı bıraksanız ne tatlı olur yav :D Yazın gitsin adam 15 saniye de bir defa orospu çocukları diyor işte :D

winchester

başı çok saçma adamın içi soyulmuş gidip nabzınl ölçüyor

Pilot

İrem (mary) gece korku filmi izlesen duyduğun her tıkırtıda kalp krizi geçirme eşiğine gelirsin avcı olmak isterdim diyosun aq :D çok yardım etmek istiyosan polis falan ol bu bir dizi ve adı üstünde doğaüstü :D

MetaLix

Dean Cass e aşık herhalde :d

yakışıklı oyunculara oyyş diyen insan

omg !! su dizideki tüm insanlar taş ya yerunn

Castiel'ın kanatları

KOJİRO, iyi ki varsın lan mngbrjkht

şahin halıcıya cevap

zeusla lokinin ne alakası var sen herşeyi çorba ettin

Cass'ın Ceketi

güzel bir bölümdü ama cass yyoq

sam winchester

-Dragon Penis
+What ? haykırdım amk qw:DSA:ddf:sadf.as

maviii

ay sonunda duygulandım ya küççük kardeşimii özledimm

İLAYDA

acılmıyor admın lutfen düzelt

300 500

Şahin Halıcı sen ne diyorsun kardeş loki nerede zeusu öldürmeye çalıştı sen iyice karıştırdırdın. Zeus yunan tanrısı loki ve thor ise iskandinav tanrısı. Ayrıca loki öleli çok öldü onun yerine loki diye gabriel geçti. Odinde öldü thorun çekicide birkaç bölüm önce görülmüştü kendisi de ölmüştür.

BOBBY

kojiro kutsal vallA

dean winchester

dean in son konuşması çok iyiydi kardeşini çok seven bi abi gibi :(

AYŞEN

yunan mitolojisini hem yorumlar hemde senarist rezil etmiş. prometheus’un hikayesini özet geçeyim (aslında bu ateşi bulan ilk insanın hikayesi gibi bişi ve ayrıca ilk kadın (pandora) prometheus’un yengesi olur)insanlar yeni yaratılmıştı. prometheus insan insanlara acıyordu ısınamıyorlar çiğ et yiyorlardı vs….prometheus dayanamadı. o ve diğerleri (tanrılar, titanlar vs…) lüks içinde yaşarken bu onlara haksızlıktı insanlara yardım etmek istediği için onlara ateşi verdi. Zeus ona kızdı onu bir dağdaki büyük bir kayaya zincirledi ve lanetledi. laneti bir karga (yada ona benzer bir kuştu tam hatırlamıyorum) tarafında bağırsaklarının deşilerek sürekli öldürülmesiydi. ama bu Zeus’un bahanesiydi. prometheus geleceği görebiliyordu. Zeus ‘u hangi tanrının öldürüp başa geçeceğini biliyordu. (yunan mitolojisinde sürekli böyle olur önce Uranos ( gök yüzü tanrısı) vardı sonra Kronos (zaman tanrısı) onu öldürüp yerine geçti. ama Kronos
çocuklarından birini onu öldürüp yerine geçeğini biliyordu bu yüzden çocuklarını doğar doğmaz yuttu. ama anneannesi Gaia Zeus’u kurtardı. Zeus Kronos’un yutmadığı(uzun hikaye) kardeşlerini yanına alıp (Poseidon ve Hades) Kronos’u öldürdüler ve dünyayı bölüştüler) neyse Zeus bunun kendisine olacağını biliyordu bu yüzden prometheus’u işkence yoluyla tehdit etti. ama prometheus bunu ona asla söylemedi. çok çok çok sonra Herakles (Romalı adıyla Herkül ) kuşu öldürüp prometheus’u zincirlerinden kurtardı. İşte bu gerçek hikayesi hem bu arada Artemis’le aşk falan yaşamadı. zaten Artemis bekar kalacağına yemin etmişti. Yunanlılar ve Romalılarda bu yemini bozmanın cezası ölümdür. NOT: ayrıca İason
ve Atalante gibi kahramanlarda prometheus’un soyundan gelmiştir

Winchester

Irem (mary ) helal olsun kardesim bende olsa bende aynısını yapardim

Hunter

MetaLix ;
Bi bitmediniz amk.

Sam Winchester

admin allah aşkına çevirmeni değiştir dediklerimi saçma sapan çeviriyo

admin

En kısa zamanda ilgilenilecektir.

Instagram Takipçi


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışmaktadır.
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi