Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Supernatural 8.Sezon 3.Bölüm

Supernatural 8.Sezon 3.Bölüm


yorum yaz

yorumlar

caner bayrak

Admin 8.sezonun ilk 3 bolumu hatali ilgilenirsen cok seviniriz :-)

dean candır

lan götlek sam dean nin öyle bi hakkı yok muydu lan adam kaç senelik sevgilisinden ayrıldı !!!!!

büşra

güzeel :D senin ağzını yırtarım amelia :/

abullah

wow guzel bolumm

Sbel

Admin ben iPaddan Bakiyordum Hep ama simdi acilmiyor!!! flash yukle falan yaziyo duzeltirmisinizzz lutfen

mishamigo

oyy sam’e çok üzüldüm lan son sahnede

irem (mary)

sizde sam’da birşeylrin değiştiğini fark ettiniz mi?

Marje

Admin bn ipadden açamıuorum lütfen bu sorunu halledermisiniz bütün sezon açılmıyor acilll lütfen!!!!

tolga11

sonu çok iyi bitti ya

kadir

bu sam karı gibi birşey amına koyim her sezon değişiyor deani sikselerde aynı adam

mira

kadir haklı beyler :D

HunterGirl^_^

Cacao ne tuhaf telaffuz ediliyo lan. Ayrıca Sam bu yaştan sonra bu SAÇTAN sonra üniversiteye gitseydi gülerdim heralde. Kız Dean’i öldürmek için tepesine binince sormasayıp Dean’den gelen o ses nerden çıktı çok merak ediyom da. Hayır bide tamam Sam’in normal bi hayat hakkı var ama mınakoyim çok mal olur lan öyle. Normal hayat bide Sam hiç tutuyomu birbirine. Amelia da güzel karı. Ama Dean napsın Lisa’dan ayrıldı o napsın. Bide bırakcakmış ciddiymiş. Her bölümde dizinin içine farklı bi sıçıyo bi dediği bi dediğine tutmuyo bununda.

HunterGirl^_^

” Kokuyu aldın mı ” derken Dean’in yüzünde oluşan piçimsi sımayıl >>>>>

MetaLix

Sam kısa saçlı daha yakışıklıydı mk bune karıya benzemiş aynı

zehra kul

Saçmalama yın hiç bişeyi yok çocuğun

Buse

sam olmuş semiha :D :d:Ddd

Castiel'ın kanatları

Olum ” Sam karıya benzemiş” diyip duruyosunuz ya, fanlarını düşünün bide. Ben, en basit örnek. Adam şarap gibi lan yıllandıkça güzelleşiyor gibisinden jkghhgu

FOREVER-DEAN

Sam böyle kalırsa dizinin tadı çıkmaz. Ya inşallah eski halinde döner :/

köpein adı riot

oha samde lol oynuo kesin

popcorn

Ya şu sam çok bencil , sevgilisi olunca deani bırakıp gitmek istiyor , ee dean ve lisa varkende dean e bir sürü şey demişti , dean in hakkı yok mu , bencil biri gerçekten , dean onun için neler yapmadı , o onu aramamis bile , ayrıca sam iyice kurtadama benzemeye başladı saçları falan , çocuk ilk bölümden son bölüme evrim geçirdi , dean hala aynı :-D

Samoş

Sam süt olmuş vışşş

meryem

Samda hep değişiyor ya . Oda haklı ama Dean Lisa dan ayrıldı iş için . Ayrıca ben her şeyden cok jessica yı özledim eger o olsaydı işi bıraksın derdim ama amelia icin bırakmasın .

İREM ÖZKAN

Sam olmuş Samantha aq

Destiel

Samin saçlarını kesmemesi lazım sözleşmesinde öyle yazıomuş. :D

Duygu

Sam’i gerçekten çok seviyorum ama bu haraketleri bıktırdı beni ya.
Of Jessicayı çok seviyordum ama bu Amelia nerden çıktı şimdi?
Deanı bırakıp Ameliayamı gidecek? AHHAHAHAHAHHA.

Instagram Takipçi


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışmaktadır.
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi