Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
Supernatural 9. Sezon 11. Bölüm

Supernatural 9. Sezon 11. Bölüm


yorum yaz

yorumlar

emre

çok güzel bir dizi

Kadir

İşte budur ya İzliyorumm :)

crowley

hello boys ;)

Butterbeer

bu dizide yapılan Harry Potter esprilerine bayılıyorum ya. ALWAYS.

pudinggg

en baştaki müzik reel :D

selvi

bölüm donuyo sıkıntı var izleyemiyorum yardımmm

zeynep

dean: “bir dahaki görüşümde seni öldüreceğim”
crowley: “ben de seni seviyorum”
:D :D

Castiell

Bu Crowley Cok Akıllı Adam Ha.

kafası

mahmuta ve muhammed e emre bassın

hasan

Çok Muhteşem bi dizi….

spnmaniac

mükemmel bir bölüm olmuşşş,,eski basarılı bölümlere tam bir geri dönüş çok basarılı….bravoooo…bayılıyorum bu diziye

yasemen

abbaddon ölsün artık :D

admin

Sorun giderilmiştir..İyi seyirler :)

mustafa

ben kardeşinin içine girdim artık aile sayılırız

-Crowley :D

bok

nerde o hayalet avladıkları günler

Deniz

Gıcıkk oluyorum the walking dead supernaturelden güzel diyolar neresi güzel hiçbi fantastik dzi supernaturali geçemez bence

admin

Sorun Giderilmiştir

Seza

Dean ve crowleyy sam ve cass :D güzel olmuşşş biraz ara vermek en iyisiii agaahshsbssjnx :D Dd

HunterGirl^_^

Bi yanda Crowley salağı bir yanda Castiel salağı abi bu Winchester’lara çok acıyorum be :D

Psych’taki rolü Carlton Lassiter’la buradaki Kabil rolü pek farklı, ama bu şekilde de bayıldım Timothy Omundson’a.

Mrs.Winchester

Avcılar Hogwartsı :D SD Koptum ya olum crowley şeytan ama ondan nefret edemiyorum ya :D DD

Gizem

İşte bu bölüm harikaydıııııı…

Superwholock

Anlamadım kabil mührü dean e verdiyse yani mühür ondan gitmiş oluyor o zaman neden 37.45 inci dakikada mühür hala kabilde oluyo .

mina

deniz spn twd den daha iyi en iyi fantastik dizi diyosun da twd tam olarak fantastik sayılmaz twd yi izlediysen bilirsin ölen bidaha geri gelmiyo şeytanlar hayaletler yok sadece zombiler onlar da virüs mantıklı açıklaması var supernatural çok güzel ama twd ile karşılaştırcaksan twd daha güzel bence

hunter

aslında ikiside güzel deniz ve mine yani birbirleriyle karşılaştırılamazlar çünkü ikiside harika tapi SPN nin yeri ayrı ama TWD yi de geçtiğini söyleyemem çünkü ikiside çok başarılı ve bence kendi dallarında 1. ler

Eliff

Cr; ben kardeşinin içine girdim. Artık aile sayılırız? Asdjsfhgs bide tara’ nın jhon’la “güzel bir hafta sonu geçirdik (!)” demesinden sonraki crowley’in gülüşü adhdhsdhss “sen iyisin. Ama ben crowley’im.”

deanın dudakları

Crowley adamım ya. melekten bile iyi olabiliyo bazen. AND komik :D D

Instagram Takipçi


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışmaktadır.
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi