Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
The Vampire Diaries 1. Sezon 15. Bölüm

The Vampire Diaries 1. Sezon 15. Bölüm


yorum yaz

yorumlar

HypnoTise

ya bu ecnebiler ne güzel film yapıyo la :D

buse yıldız

ne sandın oğlum :) )

gökçe

bu film bir harikaaaaaaaaaa

zem

türkce dublajı yok mu

Merve

Ne sandınız :D tabi güzel flim yapıyorlar ayrıca insan izlemekten kendini alamıyo daha izleyeceğim çok bölüm var :D 4 sezn var daha izleyeceğim ( :D )

ennur

daha izliceğim 4 sezon var sabah bi oturdum 15. bölümdeyim bu hızla gidersem biter yakında

ece yurtseven

daha izleyeceğim 2 sezon daha var

nrsma blut

süper bişeeyyy <3

asdfghşjikl

ASDFGHJKLŞ BOK GİBİ AMK

Eren fırat özer

arkadaşlar bu film değil dizi malmısınız ?

Defne

bence çok güzel bir film hiç bitmesin şimdi 16.bölüme geçtim neler olacak sabırsızlıkla bekliyorum ama keşke elena damonı sevse bence onlar çok yakışırlar ama stefanda çok yakışıklı DAMON benim aşkım yerim ben onu çok tatlı değilmi

Muhteşem Şenkaya

Bu film değil bir dizi siz hangi filmin 5 sezon olduğunu gördünüz Allah Aşkına? Gelelim diziye dizi gerçekten sürükleyici emeyi geçenlere sonsuz teşekkürler.

Sharmaine Anira

Şu film değil dizi bilmişliğinizi anlamıyorum ne oluyor öyle deyince yani? Çok klişe geliyor artık bırakın bence. :)

Seyma Salvatore

Film değil DİZİ

Şeyma Salvatore

5.sezonda Damon ölüyo lan

Ms.Salvatore

O nası sondu öyle be ?

irem

spoiler
elena vampir olcak jeremy avci olacak bonnie olecek stefan ve damon olecek stefan geri gelecek caroline vampir olcak tyler kurtadam olacak jenna ve alaric olecek

mert

sakın ha turkce dublajlı bulup izlemeyın en guzelı orjınal dılınde ızlemek, mesela elenanın guluşu damon yep demesı, ılerıdekı sezonda klausun ıngılızcesı, bunlar kulağa hoş gelenler. carolınanın sesıne hastayım mesela ;) hergun 5 bölum, ıkıncı başlayışım, arkadaşlar bu dızıyı bıtırınce mutlaka orijinal adlı diziyide izleyınn. bununla paralel bır dızı,

Instagram Takipçi


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışır.
reklamveiletisim[1]
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi | MMO Oyunlar