Bize destek olmak için lütfen facebook sayfamızı beğenin
The Vampire Diaries 3. Sezon 3. Bölüm

The Vampire Diaries 3. Sezon 3. Bölüm


yorum yaz

yorumlar

ziyaretçi

ama bu parça bozuk :(

nina dobreva

bu diziye bayiliyorum herkeze de tavsiye ediyorum lutfen izleyin DEYONA bayiliyorum cok yakisikli

Damon

ya çok güzel bi dizi bütün bölümleri i bıkmadan tekrar tekrar izliyoruum <3

Stefan Salvatore

Klaus’un Beni Etkisi Altından Almasına Çok Sevindim :) Rebekha İle Olan Anılarımı Hatırlamam Çok Garip Bir Histi Daha Önce Böyle Bişey Yaşamamıştım Ama Elenayı Tercih Ediyorum

nina dobrev

bence ben ve stefan çok uyumlu bir çiftiz. hiç ayrılmamamız gerekirdi.

zeynep

bu bozuktu kelimeler yanlış olmuş admin bunu halledin

merve

alt yazılar çok sonra geliyo yaa

demon salvatore

elena benim olacak stefan ı hak etmiyor asdsadfsa :D

Buket

bu parça bozuk yazılar sonradan geliyor lütfen düzeltin

oğuzhan

alt yazısı çok geç geliyor çok kötü düzenlerseniz iyi olur

Elena Gilbert

Şu sıralar Damon çok seksi olmaya başladı :D Stefan’ın durumu beni çok üzüyor. Kalbim hala Stefan’da fakat Damon’dan hoşlanıyorum.

buse

harika

nina dobrev

eğer birini seçmek zorunda olsaydım dafen yada stemon ile çıkardım yani iksinin karışımı asdsasfsfadsfda :D

nur

elijah klaus stef damon hepside çok taaş .s.s ve bn stelenayı destekliyoom KLAUUS <3<3<3

vampars

abi çok iyi yaaaaaaaaa deymen zaten beni öldürüyor aslında ikisi de çok tatlı karar veremiyorum onlara ölüyorum çok sexi ler

LorD Drakula

Durun Daha Ben gelmedim Hepsi benim olucak :)

elena gilbert

Stefan artık benlik birisi değil damon asqwww dfhfdhfdh

Klaus M. (RedFoxFireVampire)

Yansımayı öldüreceğim sürüler yapacağım Stefan’ı pis işlerimde kullanacağım Damon’da ortalıkta karı kızla gezip kafa dağıtsın sonra bütün ailemi diriltip yine öldüreceğim ! HAHAHAAAAA! ( Neyse ne de altyazı kaymış ölüm düzeltin yaaaaaa )

DELENA

BAYILIYORUM DELENAYAAAA

Stefan Salvatore

I’m seksy and ı know it (Ben seksiyim ve bunu biliyorum) :dD:d

sanane

ya sonunda çalan şarkıyı bilen var mı

beril

Kalk gari Rebekah ? :D DD

ecem

Kalk gari rebekah diye çevirmişler ya :D

ruh halim

kalk gari rebekah

STELENA

STELENA EN UYUMLULARI

cengiz

kalk gari rebekha nedir ? :D

eda

şu salak yorumları bırakın ya gerizekalı gibi

dilara

KLAUS GERÇEKTEN KIVANÇ TATLITUĞA ACAYİP BENZİYO SADECE AZICIK ZAYIF HALİ

mert

len kalkmış klause u kıwanç tatlıtuğya benzatiyorsunuz çok komıksnz gerzekler damon boyle yazılır öküz daymon değil..

Instagram Takipçi


Sitemizde yer verilen tüm videolar çeşitli video paylaşım sitelerinden alınmakta olup embed kodu ile çalışmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz yada site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sonuç olarak sitemiz kendi bünyesinde herhangi bir video barındırmamakta olup, video barındıran sitelerden alınan kod ile çalışmaktadır.
dizi izle | mp3 indir | İnstagram Takipçi | mp3 indir | MMO Oyunlar